Tema: Re: Flaki
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-08-14 21:57:18
Nu kad ne, as jei perskaiciuoju litais, man kai kurios kainos
 atrodo nepadoriai mazos, ypac prekiu o ne paslaugu. Turguje ir
 kabakuose nesilankant nelabai kas ir pabrango. Vistik nemaza dali
 islaidu sudaro buto mokesciai, maistas, rubai- visa tai pabrango
 maziausiai. Tiesa, augant pajamoms nejucia pradedu pirkt maista
 kuris anksciau buvo tik sventems- gyva zuvis, lasisa, ekologiska
 avies mesa ir pan. Bulviu patiekalu, ar makaronu jau nepamenu
 kada valgiau, o pries 10 metu buvo pagrindinis patiekalas.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/