Tema: Re: Flaki
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-22 00:04:11
Tai vat ir dilema su tais dydžiais.. Iš vienos pusės visai Multivan/Vito
patinka, nėr normaliai atsistot kaip, bet visgi galimybė parkuotis
lengvų vietose su 2m vamzdžiu atribotose aikštelėse ir keltų kainos kaip
už lengvą yra, ir visi miesta įsileis, ir priparkuotas nelabai kam
užklius.. ekonomija irgi kaip lengvos.. Yra ten dar tie pakeliami
stogai, nors irgi gadina nepastebimumo faktorių.

Kitoj pusėj visokie Crafter/Ducato tipo monstrai, kurių nepriparkuosi
bet kur, ir kempingai jau už lengvą nenori imt.

Kolega su keleiviniu Hyundai H-1 užjuodintais langais po Europą mėnesį
varinėjo su žmona ir vaiku, bet ten ypatingai į kemperį neperdarinėjo,
tiesiog sumetė viską po pakelta lova ir tiek..