Tema: Re: Flaki
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-21 15:08:36
Brangu. Plungeje didele porcija, nuo kurios jau ir pavalgai - 1.5 EUR.

"Audrius"  wrote in message news:okspp4$d9v$1@trimpas.omnitel.net...

Tai galima suprasti, kad Tamsta esate savo gyvenimu patenkintas?
Atlyginimas auga, perkamoji galia dideja, socialine aplinka gereja, senatves
garantijos stipreja.
P.S.: "Borszcz litewski", t.y. saltibarsciai su sv.bulvemis, apibarstytomis
krapais ir t.t. - visiskai "autentiski" ne Warszawa centre, o nedidelio
miestelio (40km nuo Warszawa) normalioje kavineje-restorane vakar kainavo 8
zlotai (~1,85eur).