Tema: Re: Flaki
Autorius: solara
Data: 2017-07-18 16:33:16
oi, čia jau būtų prabangios atostogos (gurmaniška vakarienė +
koncertas+ramus vakaras su vynu) , tokių prabangių sau jau 5 metus negalim
leisti dar dar turbūt kokius 5 nenusimato :D

Bet su dviračiu tai paminam, paminam... :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

As kadangi su ikimokyklinukais nevaziuoju ir pliazas man neidomu -
nepatasiu. mane domina butent kabokai (yra tikrai kur neblogai pavalgyt),
koki koncerta nueiti jei sutampa,kad koncertuoja kas patinka, vakare kur
ramiai cierka vyno, su dviraciu po parka paivazinet ir iki Sventosios ar
Karkles numinti. Daug dar visko, bet kai kas aisku tik suda mato, cia jau
nuo zmogaus.

"solara"  wrote in message news:okl1cp$o8b$1@trimpas.omnitel.net...

Kai šilta, tai nėra problemos, mes Kunigiškėse esame porą kartų buvę, tai
viską ten užskaitau (išskyrus WC nebuvimą pliaže),

bet man aktualu kokios veiklos gali miestas pasiūlyti tokią 'nuostabią'
vasarą (kabokai nedomina) , su ikimokykliniais...
Tai čia labai didelių upgrade'ų neteko girdėti, bet gal mažai domėjausi :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai jei susidarineti tik is Basanaviciaus gatves - nieko naujo. Bet aplinkui
tikrai neblogu vietu jau yra.

"solara"  wrote in message news:okkv9q$m3b$1@trimpas.omnitel.net...

aš nesididžiuoju, bet į Palangą atostogauti nevažiuoju
iškeičiau į Ventspilį,
nes ten tiesiog gaunu daugiau už mažesnius pinigus. Ir kontingentas man ten
priimtinesnis.

Vienas Ventspilio minusas yra viešasis maitinimas, norėtųsi atsijungti nuo
virtuvės, bet deja su Ventspilio maitinimo įstaigų pasiūla nepavyksta...

nors šią vasarą tik koks savaitgalis laisvesnis išpuls (ilgesnioji atostogų
dalis suplanuota išvykai kur garantuota saulė ir +nemažaiu 25vanduo), tai
gal ir prie mūsų pajūrio teks pavažiuoti , iki Ventspilio per toli. Bus
proga po N metų pertraukos aplankyti ir susidaryti šviežią nuomonę apie
Palangą :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Taip, zinau. Bet kodel didziuotis, kad negrizti į viena is graziu vietu?