Tema: Re: Flaki
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-07-20 08:51:18
Man tai GB ir ES pirma asociacija - Benidormas. Su kabutemis ir be.

"PxYra"  wrote in message news:okodcl$nck$1@trimpas.omnitel.net...

ekspromtai yra gerai, ypac jiem palankios salygos ten kur as ir LP dabar
gyvenam, ekspromtam labai patinka www.lastminute.com, neapvyle, paskutinis
ekspromtas buvo kovo menesi is Gatwick i Alicante, isskridom su feja
penktadieni is ryto, 17val. jau viesbuti issipakave buvo, skridom atgal
sekmadieni vakare 21val., nors laiko mazoka ir silumos nekazka buvo bet
pamatem nemazai....pavalgem, isgerem....zodziu is UK i Ispanija patenki tai
kaip is nespalvoto filmo i spalvota patektum....siela iskart atsigauna