Tema: Re: Flaki
Autorius: Arj
Data: 2017-07-18 17:04:00
tai kad per paskutinius 5 metus buvau - gimines gyvena, zmona nuolat lanko
jas :)

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Na taip - nupasakota istorija yra pagrindas mano minetam ordinui prisisegt
ir didziuotis - "5 metai nebuvau Palangoje".

"Arj"  wrote in message news:okl3oq$qm3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu va sesuo mazdaug pries menesi buvo nuskridus I nica - bilietai
pirmyn/atgal buvo ~209Eur uzsakant savaite pries skrydi (ir net ne
pigiausias variantas), nakvyne gavosi 30eur (per booking,com kambariu
nuoma), maisto is LT nesiveze. Fotkiu facebookui prisidare - pagal jas
matyt, kad tikrai kazka pamate, kazka nuveike ir kazka isbande. Jei butu
vaziavus I palanga - butu sedejus viesbutyj, nes oras shudinas visa
savaitgali lietuvoj buvo. Budzetas palangoj mazesnis gautusi, bet pagal
gautus ispudzius - kojos is vilniaus neverta kelti, vilniaus senamiestyj
geresnis expierience, o kainuotu dar maziau.