Tema: Re: Flaki
Autorius: solara
Data: 2017-07-18 15:35:06
aš nesididžiuoju, bet į Palangą atostogauti nevažiuoju
iškeičiau į Ventspilį,
nes ten tiesiog gaunu daugiau už mažesnius pinigus. Ir kontingentas man ten
priimtinesnis.

Vienas Ventspilio minusas yra viešasis maitinimas, norėtųsi atsijungti nuo
virtuvės, bet deja su Ventspilio maitinimo įstaigų pasiūla nepavyksta...

nors šią vasarą tik koks savaitgalis laisvesnis išpuls (ilgesnioji atostogų
dalis suplanuota išvykai kur garantuota saulė ir +nemažaiu 25vanduo), tai
gal ir prie mūsų pajūrio teks pavažiuoti , iki Ventspilio per toli. Bus
proga po N metų pertraukos aplankyti ir susidaryti šviežią nuomonę apie
Palangą :)

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Taip, zinau. Bet kodel didziuotis, kad negrizti į viena is graziu vietu?