Tema: Re: Flaki
Autorius: PxYra
Data: 2017-07-19 22:44:54
va va :D kad dauguma nieko nezino apie ta Palanga, tenka kartais gidu
giminem pabut ir aprodyt "slaptas" vietas, tai po to dar ilgai jie akis
varto ir WTF galvoj sukas
labai neblogas marsrutas yra pesciom pliazu link Giruliu prasieit visa
diena, kelione ne is lengvuju bet vaizdeliu neblogu prisiziuri