Tema: Re: Flaki
Autorius: 中国百强
Data: 2017-07-25 09:49:25
če milimetrais nuo 2 iki 3k? spamas suveikė? ;)

"Nevkurse"  wrote in message news:ol6oqa$4du$1@trimpas.omnitel.net...

Savo posta dar karta paskaityk ir paziurek, kuriom kryptim tavo pagieza
tyksta, gyvenimo mokytojau. Jei neina suvokt, kad nuo 300 euru ir iki
450 pasikelt atlyginma easy, jei galva vietoj ir rankos ne is siknos
auga, o nuo 2000 iki 3000 - bb tu pasikelsi per metus/du be rimtu
pokyciu, tai nepadesiu.