Tema: Re: Flaki
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-07-21 23:16:43
O vat aš niekad nesuprasiu to "džiaugsmo", važiuoji iki oro uosto
neaišku kokiu laiku, ir nebūtinai net savo mieste.. Lauki 3 valandas,
net nėr kur atsisėst kartais.. Sėdi dar puse valandos kaip silkė
taxiwayjuje, dar skrydis.. kitam gale išeini kokiam nors kaime, kuriame
vienintelis nesupranti kur eiti, kad nuvažiuot į miestą už 80km.. ten
išleidžia vėl prie kokios nors stoties kurioje malasi labai daug
pastogės ieškančių žmonių.. Tada dar aiškiniesi viešo transporto
subtilybes, kad nuvažiuot iki gyvenamosios vietos..
arba nuomojiesi mašiną, nuo ko automatiškai kelionė tampa nebe "palangos
biudžeto".. Nu ir dar krūva visokio nepatogumo kol "prasideda" atostogos.

Kaip tik turėjau 10 dienų atostogas Prancūzijoj-Vokietijoj.. su mašina
:) Stoji kada nori, užsuki kur nori, pamatai 10x daugiau.

Savo mašinoj pas mane viskas yra (kaip bobiškas rankinukas :D), ir man
šiaip vairavimas, kaip mezgimas močiutėms.. Niekad neatsisakysiu sėst
prie vairo kelionėje.

  Nors dar neturiu užsidėjęs kada, bet tikrai nusimato gyvenime turėt
neišskirtini lengvą mikroautobusą, kurio viduj kemperis padarytas, tada
išvis baigsis gyvenamosios vietos paieškos visur 3kkm atstumu nuo namų..