Tema: Re: Flaki
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-19 09:45:08
Norėjai euro?

"Nevkurse"  wrote in message news:okmuo9$b9q$1@trimpas.omnitel.net...

Tai fainiai, bet bukai vyniojant kainas i virsu, 'nes nu reikia, vistiek
neskaiciuos niekas' galu gale atsiremia i pavirkavimus 'blet, klientu
mazeja, kazka reik daryt - atleidom dali padaveju, dabar dvi laksto' -
cia real kaboko savinyko pasibedavojimai. Per sunku suvokt, kad klientam
is dangaus eurai byret nepradejo, kas gavo ~3.5 kilolito, tai dabar
gauna stuke euru, tik kainos uzvyniojo i virsu ir reali perkamoji galia
smarkiai krito.