Tema: Re: Flaki
Autorius: ostapas
Data: 2017-07-21 15:31:44
Socialines pašalpas padidino?

"Audrius"  wrote in message news:okspcq$cuu$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad jokio sarkazmo, netusciagalvi!
Ar cia pati taip uzgavo, nes joks pajamu didejimas / atlyginimo pakelimas
neivyko ir nesisviecia? Absoliuciai visiems, dirbantiems Lietuvoje, kuriuos
pazistu / pazista mano draugai, gimines, kaimynai, etc, nuo euro ivedimo iki
siandien atlyginimai / pajamos padidejo ne maziau, nei 30%, dazniausiai -
nuo 50% ir daugiau.
Gal tuomet savo kompetencijas perzvelk ir ambiciju kartele nuleisk, uzuot
kitiems diagnozes dalines!