Tema: Re: Flaki
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-21 17:29:42
O kas duos darbo?

"Audrius"  wrote in message news:okt2u2$ksa$1@trimpas.omnitel.net...

Disputas nukrypo i DU, atsirandanti is darbo santykiu.
Socialine gi politika sioje teritorijoje, kazkodel vadinancioje save
valstybe, zemiau bet kurios grindjuostes.
Mano giliu isitikinimu - visiems igaliems ir darbingiems socialines
pasalpas/kompensacijas/ismokas ir pan. dera kuo skubiau naikinti. Apie
TIKRUS neigaliuosius/ligonius ir senelius kalba neina.