Tema: Re: Lietuviska virtuve Vilniuje - kur?
Autorius: Ignas
Data: 2011-10-19 02:17:45
bet tai i ta tikraji slaptaji karpachio recepta, tai tikraji tikraji, o ne turistams kisama, tai kapareliai ieina ir jie ten pagrindinej vietoj. Ir as tikrai zinau, nes mane vede to patiekalo ragaut 2 savaites per pozemius totaliai uzristom akim akli pozemiu gnomai, ir dar ji darydami kalbeji tikraji karpacio uzkeikima (nepainioti su paprastuoju karpacio uzkeikimu, kuris paplites dabar madinguose "tikrojo karpacio" vakareliuose, kur nieko nenutuokianti seimininke daro atseit vadinama tikra karpacio, kai tuo tarpu save gerbiantis is tiesu tikrojo karpacio shefas to jos pagaminto karpacio net nesivargintu mest i siuksliu kibira, ant tiek tai yra klaikus padirbinys ir kicinis, masinis, turistu nulaizytas ir kreivai atkartotas produktas). Tai zodziu arba dabar pat pateikiat tikrai tikrojo karpacio shefu pavardes (aisku, atitinkamai uzkoduotas karpacio kodu, kuri zino visi, ragave tikrojo karpacio, ir neprieinamo visiems tiems turistams, kad jie savo storom nicnieko nevertom subinem neuzkistu geruju knaipiu ir pernelyg neapsunkintu tikruju karpacio shefu), arba tiesiog prisipazistat, kad gyvenime esat valge tik kebabus ir makdako chyzburgerius ir nieko neismanot apie tikrai tikraji karpacio.