Tema: Re: Lietuviska virtuve Vilniuje - kur?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-10-18 08:48:53
nutaip. kugelis su sparneleis tai tikrai durnyste. o va su kunpeleis tai
kitas reikalas! ;)

"bzik"  wrote in message news:j7j3pr$t7l$1@trimpas.omnitel.net...

ania :) jei dar nesupratai, esme ne tame, kad gauti valgyti Lietuvoje, o kad
vadiname nacionaline virtuve tai, ko nei miske, nei laukuose gyvenes
negamino. Perkratem su zmona vaikystes prisiminimus. 3 skirtingi regionai.
Ne vienuose namuose nevire cepelinu, nekepe kugeliu su vistos sparneliais,
nedare bulviniu blynu su mesos idaru. Buvo desimtys kitokiu patiekalu, dalis
kuriu bendri. Bet ne vieno ju  maitinimo istaigose neteko sutikt. Todel man
meniu rinktine, kuria bandoma vadint lietuviska virtuve, tera marketingas.