Tema: Re: Lietuviska virtuve Vilniuje - kur?
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-17 23:02:57
Am 17.10.2011 14:55, schrieb ALORA:

> Dėl autentiškumo - kartą buvau vienoje stipriai proprūsiškoje vokiečių
> šeimoje ir buvo patiektas didžiai nacionalinis ir patentuotas vokiškos
> Prūsijos patiekalas „kionigsbergo kliopsai“... :) Vienžo, tai buvo ne
> kas kita, kaip kiekvienuose lietuviškuose namuose (arba seniau ir
> įstaigose) siūlomi bevardžiai mėsos kukuliai su baltu padažu

Aaa, nesakyk. Kažkas panašaus, bet ne tai. O esmė ne "baltam padaže", o
kaparėlių padaže. Jų sovietiniame racione su žiburiu rast nebuvo
galima... Prisiklausiau iš močiutės, kuri "originalų" patiekalą iš
Smetonos laikų gaminti mokėjo ir vis pasidejuodavo, kad nebeišeina, nes
nėra kaparėlių. Kai pirmą kartą paragavau originalą, skirtumą supratau :)

O šiaip visa Europa iš principo tą patį valgo, tik dėl vienokių ar
kitokių priežasčių yra mėgstamų ir pamirštų produktų ar vienokių ar
kitokių variacijų, kas paskui ir sudaro "nacionalinę virtuvę" - tuo metu :)