Tema: Re: Lietuviska virtuve Vilniuje - kur?
Autorius: bzik
Data: 2011-10-17 16:55:26
su viskuo pasakytu sutinku. Esme tame, kad jei paaiskinsi patiekalo kilme, konteksta, kodel jis tapo "nacionaliniu", tai viskas ok. Bent as stengiuosi laikytis tokios pozicijos. Viena dane kazkada reziumavo, kad lietuviai valgo tik bulves, is kuriu daro n patiekalu.
Stai valgykliniai bulviniai blynai kepti aliejuje yra visiska neteisybe nacionalinio patiekalo atzvilgiu, nes aliejus paplito tik pries pora desimtmeciu su choloesterolio baime - iki to beveik viskas kepe taukuose :)