Tema: Re: Lietuviska virtuve Vilniuje - kur?
Autorius: bzik
Data: 2011-10-17 16:18:16
N sutiktu uzsienieciu tik is mandagumo paragaudavo, rinkdamiesi neutralesnius patiekalus.
Jei vertint pagal produkto paplitima, tai dabar nacionaliniu kategorijoj nr. 1 butu karbonadas (gal ir saslykas :), o saldumynu - sakotis.
Kai kalbam apie lietuviska virtuve, reiktu bent kazkokios normalios pozicijos, nes tai, ka siuo metu bruka maitinimo istaigos, su lietuviskumu turi tik simboline sasaja. Namuose tokio maisto kasdien nevalgom, o per sventes prasimanom sio bei to idomesnio. Dalies gaminiu kilme prieskario ir pokario laikai, o ispopuliarinta pries kelis desimtmecius. Bukim objektyvus ir savikritiski. Brukam kazkokia legenda, kad senoves lietuviai plempe saltibarscius, antru patiekalu cepelinus ar vedarus. Deja didzioji dalis ju srebe miltine putra, valge koses, blynus. Pagrindine darzove buvo ne bulve, o rope :)