Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Aladdin
Data: 2012-01-09 14:56:51
On 2012.01.09 12:48, Algis wrote:
> Dėl anglono - sorry, akurat yra ir netgi legalus.
>
> Google earth yra - bet turint tik lietuvišką kreditkę į iPadą 2 su 5.0.1 OS'u įkišt net ir labai
> norint kol kas neišeina.

O tai kodel man su lietuviska virtualia kreditke veikia? Manau ir ne su virtualia veiktu. Gal kalbi
apie debetine kortele?

> Apie kitus dalyksu - parašyk kaip ten su atsakymais taip.
> Dėl laužto/vogto softo aš skrupulų neturiu ;). gal aš dar kažko nežinau.

Kitiems atsakymams reiktu laiko truputi paskirti, kai man to nereikia, tai greitai atsakyti ir
neina:) Dar va vienas, del offline maps'u:) Kaip normalus ir legalus pilietis nusiperki normalia
navigacija. Jei tai netinka, darai JB jei is vis gausis, bet ten daug daugiau problemu. Flashiniam
puslapiui yra toks dalykas kaip Skyfire. Gali pasibandyti. Del google reader nelabai isivaizduoju
kas blogai. As naudoju NewsRack, kuris synkinasi su google reader ir gausiai juo patenkintas. Del
yotube kol kas zinau galimybe kaip turint JB ta padaryti.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!