Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-05 01:19:30
Is bedos - kaip praktiskai ir bet kuris plansetas - tiek del darbo su onscreenine klaviatura nepatogumo, tiek ir del attachmentu, tarkim taip, valdymo.
Mano asmenine nuomone del plansetu, nesvarbu kokio gamintojo yra pakankamai kategoriska - tai yra grynai informacijos atvaizdavimo irenginiai (baksnojimas per ekrana zaidziant nesiskaito :-)), informacijos ivedimas tik is bedos, kaip pakaitalas iprasto kompo/notebooko - tik is didelio reikalo ir pro sukastus dantis, pirmiausiai del problemu su daugumos iprastu failu tipu redagavimu. Is tiesu man labai smalsu paziuret kas gausis su MS naujausiu kuriniu, a-la Win8 - kol kas visokiu pasaku daug, atrodo viskas labai graziai, bet nuojauta kirba, kad toli grazu ne visos fantazijos realizuosis, visu pirma del architekturiniu ivairiu tipu kompu skirtumu, bet jei pavyks paleist i pasauly toki unifikuota OS'a, su interfeisu pritaikytu patogiam darbui skirtingo tipo irenginiais, butu visai neblogai :-)

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi