Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Korke
Data: 2012-01-09 12:10:45
Nu kaip ne tragiskas, uzpypinantis. Imkim ta banaliausia ringtonu
problema, jau net nekalabant apie kazka kito svarbesnio, nes vien del
sitos vakar kuriam laikui tapau "sovinistine kiaule"... Brangioji nori
ringtono i savo obuoli is patinkancios mp3'ioskes. Itunsai "jos"
darbiniam PC, namie esanciam "mano obolio itunsai". Aisku sakysit, tai
pakentes, nueis darban ir isides... nu huj, nes ringtona reik "apkarpyt"
ant norimos dalies mp3'ioskes. Aisku, bet tam reik jai isidiegti koki
iRingtones aplikucha...(bet tai, kad jai to ringtonso prireikia karta i
tris men...), ir vistiek pasidarius rintonsa su aplikacija ji mailu
persisiunti sau, kad paskui per itunesa turi isisinchronizuoti i
aparata... nu blet blet, abibienai user easy friendly dalykas... .
Padariau ta rintona savo aparate..., o kas is to, kaip dabar ji ikelt
brangiausiai be "jos" intunesu? Instaliuotis i namini kompa i "kita
useri" jo itunesus, jungt apara ir taip drocintis, kad ikelt viena
supista rintona ?
Kai bet kuriam net ir seno sukirpimo telefe, per BT isikeliau faila
->set as rintone ir turiu. O cia blet... "ne nu tikrai nera taip
tragiska kaip vaizduojama... nu tikrai nera", nes AA styvukas pamane,
kad useriui to tikrai nereikia... pzdc.

P.S. taip, vistiek nesioju abali, nes jauciu silpnybe solidziai
surinktiems, metalo/stiklo tvariniams, pries plastika apipurksta
sidabriniais dazais, ar apklijuota karbono imitacija :). bet jau ta
gaiduva su itunesais tai jebitute nesikeikiant, su muzono susikelimu,
kaip , kad sugalvojau isikelt gabala is kito pc...ai...susibesinau :)