Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Korke
Data: 2012-01-06 14:39:12
On 2012.01.06 14:28, Nerijus wrote:
> P. S. Kiek kartu teko su pardavejais (kompu ir ju detaliu) susitarti,
> kad perki, netinka, grazina pinigus, pakeichia, kaip nori. Ir tai
> kontoros kurios "geru vardu" toli grazu nepasizhymi.
> Tarkime paciam Fortake rama be jokiu problemu priesh pora menesiu prieme
> atgal, kai buvau apsizhioplones ir nusipirkes truputi letesni nei
> reikejo. Ir visishkai be jokiu parkiu.

bet tu, bachuras, palyginai... triusiku nebandei be parkiu grazint nes
blogai ant pasturgalio sedejo ? Ram'a tai atgal i dezute ir viskas,
atrodo kaip naujas ir naujam seimininkui deeply px, kad jis kazkur
keleta dienu sukosi jei veikia.
O kaip tu dabar kokiam kitam IT pizhonui prastumsi pradaryta ir
nuciupyta "pasaulio stebukla" ? :). Aisku uz pigiau galbut, bet ana
kontora speju nera "tiesioginis" distributorius kuris turi gamintojo
igaliojimus lengva ranka priimti atgal nepatikusi daikta ir
"refurbishinus" prastumt pigiau. Ten gi kupi-prodaj imone, tik, kad
parduotuve turi Panoramoj ar kur ten :)