Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Aladdin
Data: 2012-01-09 12:41:06
Na jo, su ringtone'ais tai gaidys, pripazystu, savo laiku ieskojau kaip is sitos problemos
issisukti, nes 40s manes netenkina kaip ir ringtone karpymas:) Jei telefonas su JB, tai jokios
problemos su ringtonais nera, dediesi viska labai patogiai. Jei be JB, gali ir pilno ilgio susideti,
reik tik zinoti kaip. Bet cia jau nepatogu, nes reikalingas papildomas softas. O jei taip piktiniesi
- buk baltas ir legalus zmogus - yra ios5 ringtone'u parduotuve - viena syki nusiperki ir paskui be
problemu ir be jokiu itunes dediesi kiek nori ir is kur nori. Idomu kiek android savininku, kur
viskas taip patogu legalius mp3, ripintus is ju pirktu cd naudoja?:) Speju koks 0.001%. Dar kiek
pamenu padugne sakydavo, ko cia verkti del tu ringtone'u kai tai idomu tik kokiems 2% vartotoju:)

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!