Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: PxYra
Data: 2012-01-06 17:59:05
kas kas...windows 8 ARM versija kaip kad dabar yra 32 ir 64bit versijos,
64bit'u native softo tai juk nepaleisi ant 32bit OS taip bus ir su w8,
ARM'ini softa galesi leisti ant visu platformu o neARM (ar visi kurs manai
tik palengvinta softa kad plansetes veztu?) ant x86 hardwaro, kas tau
nesuprantama cia pvz: parsisiuntei koki AIMP kuri noresi paleisi ant x86
arba persikelsi i mobilka ir ten naudosi, sunkiasvorio pilnavercio softo
kaip kad Photoshop, Autocad, Office ir .t.t. tai greit nesukurs kaad suktusi
vienodai ir atrodytu vienodai ant abieju platformu