Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Algis
Data: 2012-01-06 15:14:29
"Šitų" yra daxuja, pradžiai:

- ar galima nuotraukas/filmus peržiūrėt per iPadą ir nereikalingas
pratrinti iš fotiko?
- ar galima google mapsus įsirašyt, kad normaliai veiktų offline?
- o kodėl neatidaro šito [flashinio] puslapio?
- ar galima atsisiųsti iš torrentų filmą?
- o muziką?
- o kaip ištrint šitas nuotraukas (sukeltas per iTunes)?
- o galima iš youtube įrašyt filmuką kai interneto nebus?
- o kodėl google readeris nepasididina?
- o kodėl nėra google earth?
- o gali įrašyt angloną?

Iš mano pastebėjimų: App Store sužavėjo.
iDeal'e joje ir komentai buvo ir Google Earth apsas.

O vat namuose - prie 90% aplikaškių kabo "Be first to rate this app",
taip suprantu, kad jis tik lietuviškus reitingus ir komentus rodo...
kas yra visiškai sick...

Ir taip toliau ir panašiai...