Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-04 21:31:44
Jei nežinai kokį accountą useris naudojo, tada paprasčiau. Teko man
atstatinėt infą iš pažeistų hdd, kur useriai negalėjo atsakyti kaip loginosi
į win. Ypač faina su win7. Bet šneka ne apie tai buvo. Pradžia buvo kad tau
pačiam skirtinguose kompuose, device'uose susikūrus vienodą darbinių ir kitų
failų/direktorijų struktūrą, patogiau rast ir naudot reikiamus failus
visuose įrenginiuose, nepriklausomai nuo jų operacinės sistemos.