Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Nerijus
Data: 2012-01-06 14:28:32
On 2012-01-06 13:00, Algis wrote:
> Nerijau, jeigu jūs sergate paranoja, tai dar aišku dar nereiškia, kad
> jūsų niekas neseka. Bet pradžiai pasidomėkite galimybėm gržąžinti
> išpakuotą ir (dvi deinas) panaudotą iPadą. O paskui jau pizdelinkit.
>
> Parduotuvėj bandžiau, bet vat nebandžiau aš jo parduotuvėj prijungt prie
> iTunes'ų, nebandžiau aš parisiųst programų iš marketo ir daug ko
> nebandžiau.
>
> Daiktas guli pas mane ant stalo, užeikite, pačiupinėk

	Nu chia njuzuose dar ne tokiu dalyku prisiziuri. Nepyk, jei tai ne tas
atvejis.
	Bet vistiek kazkaip kaista. Toks "aukshto lygio" gamintojas, o
nepatenkinta pirkeja po dvieju dienu "naudojimo" ant triju raidziu
siuncia. Keista. Jei tai teisybe, tai labai didelis minusas i eplo darzha.

	N. M.

	P. S. Kiek kartu teko su pardavejais (kompu ir ju detaliu) susitarti,
kad perki, netinka, grazina pinigus, pakeichia, kaip nori. Ir tai
kontoros kurios "geru vardu" toli grazu nepasizhymi.
	Tarkime paciam Fortake rama be jokiu problemu priesh pora menesiu
prieme atgal, kai buvau apsizhioplones ir nusipirkes truputi letesni nei
reikejo. Ir visishkai be jokiu parkiu.
	Nu as net nekalbu apie senukus ir maximas visokias, kur per dvi
savaites (net ir elektronini divaisa, teko susidurti) be klausimu priima
atgal.