Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-04 16:56:36
Liuks pasakyta.

Po pusmečio iPad naudojimo galiu užtikrintai teigti, kad (atsiribojant nuo
žaidimų*) vienintelės neįperkamos aplikacijos (kurios reikalauja JB) yra -
GPS navigacija (Navigon, TomTom), kainuojančios mažiausiai 60$.

Visos kitos: 1-3$. Tokių poreikis yra iki 10vnt. Imant max, gaunam apie 30$
= 80Lt. Kai iPad'as kainuoja daugiau kaip 2K Lt, skirti 80Lt aplikacijoms -

O jei perkama versija be 3G, reiškia nebėra GPS, tad ir brangių aplikacijų
poreikis atkrenta. Lieka nusipirkti readerį, newsų readerį, file management
programą, gal kokį grotuvą - ir viskas. Keliolika $$$ ir visas reikiamas
soft'as yra.

*Čia pagal kiekvieno iškrypimo lygį.

"Dainiushas"  wrote in message news:je1jl6$ijf$1@trimpas.omnitel.net...

jei nieko prieš sukonspektuosiu

jei nori pistis - pirk Samsung'ą
nori naudotis pagal paskirtį - pirk Apple.