Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-01-04 19:40:23
žinok, aš anksčiau irgi taip galvojau. Bet kai dalinai nulipau nuo
windowsų - tai po kurio laiko, kažkaip px pasidarė ta failinė sistema,
galima ir taip puikiai gyvent ir dar netgi puikiau :).
Tuo labiau, kad ir Win su 7 link to pasuko

On 01/04/2012 07:30 PM, Caponi wrote:
> Va butent, kiekviena pagalbine pizdikliuske turi atlikt savo funkcijas ir kuo maziau pist man smegenis - i plansete man karts nuo karto reikia isikelt pdf'u skaitymui, is mobilkes ar fotoaparato man kartais reikia fotkiu ir kol yra alternatyvu, as niekada gyvenime nepirksiu tokiu sudinu gadgetu, del kuriu visus savo uzinamus kompus tureciau uzshikt gamintoju prisimislytais griozdiskais nx reikalingais softais, kad jie eilini karta padubliuotu copy-paste funkcija, kuri windozej ir taip puikiai veikia, jau nesnekant apie tai, kad as iprates 100% kontroliuot ir zinot tiksliai kur kokie mano failai guli (cia gal pasireiskia mano kaip seno kompiuterasto iprociai, kuriam tenka nuolat klientu kompuose besikeikiant ieskot kas kur guli, nes jie patys risliai papasakot negali kuo naudojasi, ko jiems reikia ir kur visa tai yra) ir baisiai nekenciu kai kazkoks softas pradeda saviveikla be mano leidimo. Tiesa pasakius Androidas sitoj vietoj irgi nera idealus, kuria visokius folderius ir
 failus visur is eiles, taciau i juos blogiausiu atveju galima iprast nekreipt demesio, bet uztai tiksliai zinot, kad folderyje foto yra nuotraukos, foldery zurnalai ir yra zurnalai, kurie savo ruoztu viduj pagal reikalinga tvarka ismetyti po atitinkamus folderius ir t.t.