Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Caponi
Data: 2012-01-09 09:11:20
Esme tame, kad as neturiu jokio noro savo kompe daryt siukslyno, del kiekvieno devaisiuko instaliuodamas bele kiek softo, nepriklausomai nuo to, kokia pas mane OS ir is kur tas softas imamas ir taskas.
Vat, pvz., maniskis HD2 - nueinu bele kur, prisireikia man kazkokio failiuko arba atsiranda reikalas su juo padaryta nuotrauka permest i svetima kompa - niekur nieko instaliuot nereikia, idealiu atveju faila galima permest per BT, galima per kortele ir card readeri, galu gale galima su standartiniu microUSB kabeliu prijungt ji kaip mass storage - viskas paprasta, greita ir be jokiu iBybieniu ar panasiu nesamoniu.

Nu bet kazi ar verta gincytis, akivaizdu, kad kiekvienas turim savo isitikinimus, kai kam gal graziau ir suprantamiau, kai kiekvienas namie turimas gadgetas turi savo nuosava programa, o vat man asmeniskai tai yra kritinis daikto trukumas, del kurio as tokio daikto niekada nepirksiu.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi