Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Nerijus
Data: 2012-01-06 15:09:13
On 2012-01-06 14:39, Korke wrote:

> bet tu, bachuras, palyginai... triusiku nebandei be parkiu grazint nes
> blogai ant pasturgalio sedejo ? Ram'a tai atgal i dezute ir viskas,
> atrodo kaip naujas ir naujam seimininkui deeply px, kad jis kazkur
> keleta dienu sukosi jei veikia.
> O kaip tu dabar kokiam kitam IT pizhonui prastumsi pradaryta ir
> nuciupyta "pasaulio stebukla" ? :). Aisku uz pigiau galbut, bet ana
> kontora speju nera "tiesioginis" distributorius kuris turi gamintojo
> igaliojimus lengva ranka priimti atgal nepatikusi daikta ir
> "refurbishinus" prastumt pigiau. Ten gi kupi-prodaj imone, tik, kad
> [...]

	Nu gerai bachuriuk tu mano. Kitas atvejis ish praktikos: gudus laikai,
atsiranda pirmieji LCD monitoriai, kainos juju tuo metu didesnes nei
dabar ipadu. (Kiek pamenu kazkas virsh dvieju stukiu tikrai). Sustariu
su pardavejais, uzhsako ish tiekejo man du modelius. Abu ishpakuojame,
pasistatome, prijungiame prie kompo. Ziuriu kuris man labiau "patiks".
Patikusi perku, nepatikusi pardavejas grazhina dideminininkui.
	Nori pasakyti, jog tos kompu kontoros "aptarnavimo lygis" yra kazkoks
kostmosas, kurio eplas dar iki shiol niekaip negali pasiekti?

	N. M.