Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: padugne
Data: 2012-01-05 10:20:43
On Thu, 05 Jan 2012 08:23:48 +0200, Aladdin wrote:

> O tai gal paimam pvz. apps'a kuris bendrauja su Dropbox ir i kuri be
> problemu galima kisti attachment'us is mail progses ir dirbam tik su
> tokia kombinacija? Kad ir mano paminetas Goodreader. Jis kazkuo
> netinkamas tokiems reikalams?

Dropbox'a paminejau tik kaip visiems zinoma pavyzdi iliustruot problemai.
Be jo egzistuoja dar lemejardas kitu debesies sprendimu kuriu visu i
visus appsus neintegruosi. Ir ne tik debesies, sekantis punktas bus "kaip
pasiusti faila X per FTP". Cia beje ne hipotetine ideja, turim klienta
(rimta kontora su miliardinem apyvartom) kuriam failus dedam per FTP, nes
ju firewallas kastruoja dauguma mailu attachmentu.

Tame ir yra is esmes neissprendziama sito auksinio narvelio problema.
Gali raisiot kokius nori bantikus, bet galu gale vistiek lieki sedet
narvelyje. Ir jei dropbox del kokiu nors priezasciu netenkina (pvz
nepasitiki ju saugumu) ir nori (esi priverstas del it policy) vartot koki
nors Tonido ar pan, tai labai greitai pamatai kad nesigauna.

--
kthxbai.