Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Algis
Data: 2012-01-09 12:48:37
Dėl anglono - sorry, akurat yra ir netgi legalus.

Google earth yra - bet turint tik lietuvišką kreditkę į iPadą 2 su 5.0.1
OS'u įkišt net ir labai norint kol kas neišeina.

Apie kitus dalyksu - parašyk kaip ten su atsakymais taip.
Dėl laužto/vogto softo aš skrupulų neturiu ;). gal aš dar kažko nežinau.