Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Korke
Data: 2012-01-06 15:58:44
On 2012.01.06 15:09, Nerijus wrote:

> Nu gerai bachuriuk tu mano. Kitas atvejis ish praktikos: gudus laikai,
> atsiranda pirmieji LCD monitoriai, kainos juju tuo metu didesnes nei
> dabar ipadu. (Kiek pamenu kazkas virsh dvieju stukiu tikrai). Sustariu
> su pardavejais, uzhsako ish tiekejo man du modelius. Abu ishpakuojame,
> pasistatome, prijungiame prie kompo. Ziuriu kuris man labiau "patiks".
> Patikusi perku, nepatikusi pardavejas grazhina dideminininkui.
> Nori pasakyti, jog tos kompu kontoros "aptarnavimo lygis" yra kazkoks
> kostmosas, kurio eplas dar iki shiol niekaip negali pasiekti?

Nu tai ple, Algiukui irgi leido isijungti, pabrowsinti abu variantus
krautuveje, paziureti kuris jam patiko. Patikusi nusipirko, kitas liko
parduotuveje, ir dabar po poros dienu nori atiduot nes "nu nypriot".
Nesugedes, veikia tvarkingai, tiesiog "nypriot". Tipo identiskos
situacijos ?
Taviskiai gal tik cancelino uzsakyma ir tiek (mol klientas apsigalvojo,
paskambino ir atsisake, arba neatejo, nieks ten neaiskino kad issipokave
testavot bet nepatiko), didmenininkas gal tik nuskalpavo mazmenininka uz
logistika, o gal ir ne to nedare ir tiek ziniu. Issipokuot sope ir
pasijungt paveizejimui monitara, tai ne pora dienu nusipirkus namie
drozt :)