Tema: Re: Galaxy Tab vs iPad
Autorius: Rrr
Data: 2012-01-05 01:46:27
Jo siaip ir nerodo, paspaudi ant flash objekto ir tik tada jis atsiranda
(bet gali padaryt, kad ir pastoviai rodytu). Devaiso jis nestabdo, be to, ji
gali irgi isinstaliuot.

P.S. Greiciau iPad 5 (jei toks bus) pasens, nei Flash contentas (o ka jau
kalbet apie visokius Youtube tipo saitus) dings is interneto. Online porno
be flasho, tas pats kas vyras be by... :-D