Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-02-06 11:48:59
On 2016-01-31 21:16, Dainiushas wrote:
> nu ir dabar rodo be parkių. jei ten tavo proseneliai nesusitvarko, tai
> paimt ir sutvarkyk, vyras būsi.

Man prie ezero mano megstamoje vietoje taip pat ziureti tv tapo
nebeimanoma. Jei kemperio antena pagaudavo analogine, ir nebogai, tai
skaitmenines neberode visai - siganalo lygis artimas nuliui (esant
idelealioms oro salygoms pacioje pradzoje, kai dar derino siustuvu
antenas, buvau pagaves vos vos valandai kelis kanalus. Po to pradejo
eiti kvadratai ir no signal). Gretimoje sodyboje antenos gerokai
auksciau, tai rodo. Ant kemperio daugiau negu pusantro metro antenos
nepakelsi. Viskas.

Tiesa, pernai rudeni lyg ir sustiprejo signalas - sodyboje jau pagavo ir
kemperio antena. Nezinau, ar pagausiu aiksteleje miske.

Kemperyje viena is brangesniu kemperiniu antenu su reguliuojamo
stiprinimo stiprintuvu. Su didesniu stiprinimu antenu, skirtu
kemperiamas, tiesiog nera rinkoje.

Daugelyje kitu vietu (kempingu), kur stipresnis signalas, matau puikiai.

Audrius K.