Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-01 01:54:46
neatsimenu LNK per metrus, kažkur gal rodė bet tikrai ne visur.

8-9 kanalus rodė tikrai labai ne visur. O padoresnės antenos
nusipirkimas šiai dienai problemas sprendžiau gausiai efektyviau ir
garantuotai, tai nematau problemos.

Tu dar pradėk piktintis, kad Lietuvos Radiją ant 666kHz išjungė. Gi irgi
krūvai pensininkų VEF'ai ir Spidolos nutilo.... beje, ta laimė kainavo
netol 2MW elektros sąnaudų plius dar bala žino kiek už visa kita :).