Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 12:38:15
OK, jei jau taip nori diskutuot - ar žinai, kuo SECAM iš principo skiriasi
nuo PAL?
Jei ne, tada nematau apie ką toliau šnekėt.

Bet kadangi mėgstu atsakyt į man užduodamus klausimus, tai taip, bobutei
buvo gerai ir SECAM, tiksliau jai totaliai px kokių keiksmažodžių dėka jos
telikas rodo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/