Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-31 19:23:49
Dar vienas.
Mano sode skaitmeninė daug geriau rodo ir daug daugiau kanalų, nei kai buvo
analoginė.
O kad antenas tingit susitvarkyti čia jau jūsų tingumas.

"budulis vulgaris"  parašė naujienų news:n8ldrh$l74$1@trimpas.omnitel.net...

2016-01-31 15:08, Caponi rašė:
> Žodžiu, mano minties esmė tokia - pati iš savęs skaitmena yra gerai, bet
> tai ką turim Lietuvoj su signalo padengimu ir turiniu - geriau jau jos
> nebūtų, nes pagrindinė eterinės televizijos auditorija gauna puokštę
> didesnių ar mažesnių problemų ir minimaliai (jei išvis gauna) naudos.

Visiškai tau pritariu. Juk realiai kai kažkada per smegenų plovimą
trimitavo apie didžiulius skaitmeninės TV pliusus, tai tik vienas jų
(EPG) ir tebuvo realizuotas. O tie visi pliusai taip ir liko tik
potencialiomis galimybėmis.