Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-01-31 22:24:48
Ką aš ir darau. Ale va kaip ir šitos temos autoriui visai neseniai Rokiškio
rajone (ne psichūškėj :-)) nevzaxui identiška bėda atsirado, gerai, kad ten
yra sugebančių ant stogo užlipt iki antenos, nors iš pradžių žmonės jau
skambino ir klausė ką reikia pirkt - naują teliką ar priedėlį (taip taip,
gyvenimo salygos juos dar verčia per ~20" "gaublius" tą pažangiąją
televiziją žiūrėt).
Per visą tą "skaitmeninę" kelių metų trukmės erą tarp mano administruojamų
ar konsultuojamų taškų jau nusprogo keli Seltekos tiuneriai (eilinį kartą nx
juos), pora anteninių stiprintuvėlių, kelis kart dėl neaiškių priežasčių
teko pasukiot anteną (t.y. vizualiai nuo pradinės padėties ji lyg ir
nebūdavo pajudėjus, ale po metų-kitų rodymo staiga liaudavosi), jau
nešnekant apie tai kiek žmonėm reikėjo išlaist babkių ant kabelių antenų,
priedėlių (taip taip, kai kam ir 100-200 litų pinigas nemažas) ir vargt kol
viską suderindavo (kaip jau minėjau, net Rinktinės gatvėj Vilniuje (beveik
centras) teko prie sienos kalt išorinę anteną, nors analoginiam LTV signalui
puikiai pakadavo ir teliko "ragų"). Ir dar, gal tu ir nepatikėsi, bet daliai
eterinės televizijos vartotojų operavimas 2 distanciniais putais prilygsta
aukštąjam pilotažui net ir po kelių naudojimosi metų, būna kažkas baisaus
jei tenka telefonu išaiškint ką ir kodėl reikia paspaust, jei reikalas
prisirpsta sudėtingesnis nei įjung/išjungt (beje, mačiau ne vieną atvejį,
kai išjungiamas tik telikas, o priedėlis veikia sau kiaurą parą) ar perjungt
kanalą.
Žodžiu, pati iš savęs ta skaitmena nėra blogis, bet didesnių ar mažesnių
problemų su savim atsinešė, o naudos, deja, nelabai, bent jau Lietuvoj...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/