Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Saulius74901
Data: 2016-02-02 08:46:16
LNK vienu metu (napasakysiu metų) sėdėjo be eterio ir tai faktas. Sėdėjo
neilgai, bet tap buvo. Įsikūrė iš tikrųjų Lapėse ir transliuodavo kartu su
Maskvos 1 programa tuo pačiu kanalu.
Draugelis pasakojo, kaip lipdavo ant stogo bliūdo reguliuot kad ORT galėtų
retransliuoti.
Dėl TL kanalų matytmo tai paklausk kaimiečių kiek iš jų matė TV6 2012 - 2013
metais, nekalbant apie BTV jos įsikūrimo aušroje, kuri kiek pamenu turėjo 3
ar 4 siųstuvus.