Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 04:51:02
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
news:n8m6s6$se4$1@trimpas.omnitel.net...
> neatsimenu LNK per metrus, kažkur gal rodė bet tikrai ne visur.

Galvos nukirst neduosiu, bet man rodos LTV buvo 2 kanalu, LNK - 4. Visa kita
jau DMB

> 8-9 kanalus rodė tikrai labai ne visur. O padoresnės antenos nusipirkimas
> šiai dienai problemas sprendžiau gausiai efektyviau ir garantuotai, tai
> nematau problemos.

Tai vat tas ir yra, kad su kabliukais - kiekviena vieta unikali ir nevisada
taip viskas paprasta su tom antenom, jei jau, pvz., esant kelių km atstumu
nuo TV bokšto ir turint praktiškai tiesioginį matomumą reikia kabint išorinę
anteną ir dar gana tiksliai su ja į bokštą nusitaikyt. O toliau esant ir dar
sudėtingiau viskas gali būt...

> Tu dar pradėk piktintis, kad Lietuvos Radiją ant 666kHz išjungė. Gi irgi
> krūvai pensininkų VEF'ai ir Spidolos nutilo.... beje, ta laimė kainavo
> netol 2MW elektros sąnaudų plius dar bala žino kiek už visa kita :).

Geras dažnis buvo :-) Bet šita tema matyt niekam seniai neaktuali, gerai
pagalvojęs 2 bobutes žinau, katros radijos dar klauso, ale abiem Marijos
radijo ar kaip ten vadinasi pilnai pakanka ir katras, kaip ir visos kitos
šiuolaikinės stotys, FM'e gyvena, o ir visi tie VEF'ai jau tikriausiai tik
kaip muziejiniai eksponatai likę, kaži ar dar kas juos pagal paskirtį
naudoja. Vat jei priverstinai užrauktų FM ir įvestų kokį DAB'ą, tada jau
būtų bėda :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/