Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Sniegas
Data: 2016-01-31 11:53:24
Galvą pasigydyk.

"Caponi"  parašė naujienų news:n8jlm6$7s4$1@trimpas.omnitel.net...

Man asmeniškai jokių, vaikam multikus, o sau dominančias sporto varžybas aš
ir internete susirandu, daugiau neturiu laiko į tą durnadėžę spoksot. Bet
kadangi dar visokių giminingų bobučių kaimuose yra, o su visais techniniais
klausimas visa giminė tradiciškai į mane kreipiasi, tai aš labai nuoširdžiai
tos supistos skaitmeninės televizijos nekenčiu - visą gyvenimą tos bobutės
žiūrėjo ten kokius serialus, kad ir biškį snieguotai, ir džiaugėsi gyvenimu,
o su ta skaitmena turėjo klot jų požiūriu krūvas babkių ar dar visa ta
beleberda kartais nusprendžia tiesiog susikvadratuot ar daugiau judančių
vaizdelių visai neberodyt (kas, akivaizdu, yra žymiai blogiau nei šiek tiek
sniego ekrane) - tai blet kokis antenos stiprintuvėlis pareina, tai antena
gal dėl vėjo pasisuka truputį, tai Lietuvos genijų tvarinėlis galus atiduoda
iššaudydamas kondikus (kaip paskutinis durnius jaučiuosi, kad nusprendžiau
Lietuviškai pramonei pasitikėjimą parodyt).
Iš visos šitos skaitmeninės chuinios rezultatai yra sekantys:
1. Pabrango kabelinė televizija miestiečiams.
2. Apkarto (žr. aukščiau) gerokai su televizija susijus gyvenimo dalis kaimų
gyventojams (OK, ne visiems, čia jau kaip pasiseks) ir daliai miestiečių (ne
visi išgali už kabelinę mokėt, o ir ne visiems kažko daugiau nei lietuviškų
kanalų reikia, bet va net Vilniaus centrinėj daly kai kur reikia išorines
antenas prie sienos kalt, nors anksčiau čiut ne su dratu telikas rodydavo).
3. Sakysi kokybė pagerėjo? Simboliškai. Gerai, kad bent jau iki
widescreen'inių transliacijų musiškiai prisirpo, bet va daugiau iš tos
skaitmenos privalumų turim didelį apskritą nulį. Ai sorry, dar EPG atsirado,
galima laikrašty programos neieškot.

Pisau aš tokį progresyvų progresą.

--
Caponi