Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-02-01 14:34:09
1. požiūrio reikalas. Tikiu, kad Vilniuj ir analogas padoriai rodė, gi
toliau nuo siųstuvų šešėlių teatras buvo norma. Kas link HD, kažkaip
galvoju čia  ne tik Lietuvos problema....
2. EPG irgi gerai. Stereo garsą gavom
3. daug kas sukelia nepatogumų, tam žmogus ir yra žmogumi, kad sugeba su
  jais susitvarkyt
4. na ir žiū, dabar vienu dažniu 8 kanalai eina, mažiau eteris užkištas,
mažiau elektros reikia ir t.t.