Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-02-02 08:28:13
smulkios detales prapuola ne del konvertaciju is analogo i skaitmena ar
atvirksciai, bet del suspaudimo algoritmu, kurie skirti mazinti skaitmenini
srauta... Uz tat ir laksto fulboolininkai be galvu, jei tik toliau fone...
Juokinga kartais ziureti...

"Caponi" <caponi@caponi.lt> parašė naujienų
pranešime:n8n1kc$3mg$1@trimpas.omnitel.net...