Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Sniegas
Data: 2016-02-01 11:48:35
Jau net neįdomu tamstos rašinėlius skaityti - tas pats per tą patį. Dar
pasakyk, kad Secam buvo geriau, nafig į PAL reikėjo keisti.

"Caponi"  parašė naujienų news:n8n917$8pt$1@trimpas.omnitel.net...

"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message

> tu čia vėl kažkaip obuolius su citrinom lygini :)

Nu taip, BD ir DVD vaizdelis skiriasi kardinaliai, gal apie jas abi šnekant
žodžio kokybė vartot ir negalima

> na tai mes jau išsiaiškinom, kad tamstos aplinka kokybei nepretenzinga :).
> beje, jei atkreiptum dėmesį, naujesni filmai transliuojami tikrai
> kokybiškiau nei 25m senumo terminatorius

Nu labas rytas - čia tu man visom išgalėm bandai įrodyt, kad tave DVD ripų
kokybė pilnai tenkina, o raidelės LRT logotipe išvis beveik iki orgazmo
priveda. O aš sakau, kad tokiai, atsiprašant, kokybei, kurią matom per
lietuviškas televizijas iš principo ir analogo pakaktų, su katruo vartotojam
daugeliu atvejų problemų buvo mažiau. Tik tiek.
Tiesa, aš negaliu teigt, kad visiškai netrasliuojami ir filmai su kiek
geresniu vaizdeliu, bo nežiūriu tiesiog aš to teliko, bet kiek pamenu iš
ankstesnių laikų kai dar pažiūrėdavau ir to, kiek vis užmatau tai galiuką
prieš kašį, tai pas ką svečiuose, labai didelių pasikeitimų nėra - premjeros
vis dar minimum kokių 5 metų senumo, bet masofkė tikriausiai ~15 metų ir
atitinkamai Terminatoriaus lygio vaizdeliu.

> nenustebčiau, jei licenzijos sąlygose nurodytas ir nešėjas ir kaip  jis
> turi būti naudojamas. čia tau ne namai, kad nusipirkai diską ir žiūri

Gal ir taip, gal ir ne. Vėlgi, kategoriškai nieko neteigsiu, bet man tikrai
logiškai atrodytų apribojimai dėl regiono, kalbos, galų gale raiškos
(SD/HD), bet tikrai ne dėl konkrečios balvankės. Bet kaip ten bebūtų, fakto,
kad didžioji dalis filmų per LT televizijas, švelniai tarian, pobaisės
kokybės, tai nekeičia. Man kaip vartotojui, kuris ~1/3 filmo laiko teoriškai
turėtų žiūrėt į nepigias reklamas ir girdėjus saldžius suokimus apie
skaitmeninės nuostabybiškos televizijos erą tai kategoriškai nepriimtina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/