Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-02 17:11:23
Patikslinu savo mintį.

Vilniuje, kiek pamenu, rodė visus, kurie yra dabar nemokami DVB-T eteryje
minus Liuks, InfoTV, Polonia ir dar prisiminiau, kad TV8 jau lyg vėliau
atsirado.
Taigi, 8 kanalai kaip ir tilpo į teorinius 52 (MB + DMB), jei kažko
nepraleidau...

Įvertinant tai, kad daug kas skundžiasi, kad transliuojama krūvos šlamšto,
visokie dešimtukai masiškai "dubliuojasi", per daug rusiškų serialų, tai
tikriausiai tokio kiekio kanalų Lietuvai būtų per akis :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/