Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 00:06:34
Tikrai ne. Bet kaip jau ir rašiau, eterinė antžeminė televizija pirmiausiai
ir yra kaip super ekenominis variantas tiem, kas neturi techninių galimybių
arba neišgali įsigyt kažko pažangesnio (DVB-C/S, IPTV). Taip teorijoj ten
viskas gražu, galimybės plačios, ale praktiškai tik gavom krūvelę didesnių
ar mažesnių problemėlių, o pliusų praktiškai jokių. Transliuotojai ant
galimybių bbd, nes neapsimoka, o žiūrėtojam iki kaklo pakanka visokių ten
dešimtukų, kriminalinių kronikų ar žinių.

Ir mano tas pasipiktinimas ar nepasitenkinimas būtent su tuo ir susijęs, kad
aš matau, kad žmonėm bėdų atsirado, kurių anksčiau jie gyvenime neturėjo, o
vat pliusų dažniausiai gaunam tik netiesioginių, iš kurių turbūt
didžiausias - televizijos nusipirko naują filmavimo įrangą, kuo džiaugiasi
50" telikų savininkai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/