Tema: Re: eterines TV vaizdas kvadratukais
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 00:06:25
Jei tu paimsi xrenovą perspaustą skaitmeninį signalą ir bandysi jį
konvertuot į analogą, rezultatas akivaizdus. Atvirkštinis atvejis taip pat
teisingas. Bet visgi kokybiško perdavimo ir priėmimo sąlygomis pricipinio
skirtumo būt neturėtų, tik visa bėda, kad to tu niekaip nepalyginsi, nes
praktikoje arba vienas, arba kitas variantas bus patyręs daugiau
konvertacijų.

Apie HD kanalus gal nepradėkim, nes jei lietuviškos televizijos (per kiek
ten jau - 5 metus?) būtų išstenėjusios kažką iš tos serijos (LRT bandymai
iki DVB-T kol kas lyg ir nedakeliavo), aš gaėčiau sutikt, kad skaitmena
"pasiteisino". Man kartais tenka užmatyt kaip atrodo koks filmas per
lietuvišką kanalą atrodo - geriausiu atveju ten nekokybiško DVD ripo lygio
vaizdelis, kuriam skaitmeninis signalo perdavimo būdas kaip šuniui penkta
koja... :-(

Ir galiausiai - statistikos neturiu, bet yra nuojauta, kad
nemokamos_eterinės_TV žiūrėtojų ne mažesnė pusė tam naudoja "kineskopinius
brolius". Vis dar...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/