Tema: Re: Rusijos juodosios lektuvu dezes
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-28 11:48:00
ale toks tautinis, nezinai bent keletos tautiniu gaminiu su uzrasu " made in Lithuania" Padave jis man interneto kabeli :)))))))) Tarsi nuo tos akiminkos Lietuva eme ir kazka pagamino su pasididziavimu pagaminimo sali nurodziusi.

Ner geda? Valstybei  bent 12 gaminiu priskirti? O musames i krutine-gaminam gerai, esam darbtus, atsakom uz savo gaminiu kokybe. Tai kur tie gaminiai?  Kiek dar cia bus to pliurpimo, uzuot paminejus konkrecius pavadinimus?  Tyli visi it susisike, neranda :)